Regały wjezdne Drive In bezpośrednio od producenta

Oferujemy regały wjezdne Drive-In, które pozwalają obniżyć koszt składowania pojedynczej palety. System jest szczególnie polecany w przypadku składowania dużych ilości tego samego produktu na ograniczonej przestrzeni. Współczynnik wykorzystania dostępnej przestrzeni w przypadku implementacji technologii wjezdnej może osiągnąć wartość nawet 85%.

Regały wjezdny to system typu Drive-In – ładunki odkładane są przez wózek widłowy na szynach tunelów regałowych.

Rysunek 3 d prezentujący sposób działanie regałów wjezdnych

Wyłącznym dystrybutorem wózków widłowych Crown w Polsce jest Grupa WDX – czołowy producent regały wjezdnych typu Drive-In w Polsce.

Kompleksowo zadbamy o wyposażenie technicznego Twojego obiektu – od projektu, po wsparcie serwisowe. Zapraszamy do współpracy!

Zapytaj o regały wjezdne Drive-In

Regały wjezdne, podobnie jak inne nasze systemy magazynowe, produkowane są w Polsce. Od 30 lat w Zgierzu pod Łodzią rozwijamy produkcję regałów oraz stalowych konstrukcji przemysłowych. Realizujemy kompleksowe wdrożenia dla przedsiębiorstw z różnych gałęzi gospodarki. Jesteśmy elastyczni – oferujemy regały Drive-In dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Regały wjezdne Drive-In to relatywnie niskie koszty inwestycyjne oraz eksploatacyjne. Doskonałe rozwiązanie dla magazynu typu mroźnia lub chłodnia, gdzie cena za metr powierzchni jest dużo wyższa niż w standardowym obiekcie.

Zapytaj o regały wjezdne Drive-In:

Jak działają regały Drive In?

Informacje podstawowe

Jak działają regały Drive In?

Regał paletowy Drive-In ma formę tunelu, w którym można składować materiały na paletach, w skrzyniopaletach, w metalowych koszach i innych nośnikach o regularnym kształcie.

Tunel wjezdny regałów posiada wyprofilowane szyny nośne, na które odkładane są palety. Ukośna ścianka szyny zapewnia bezpieczeństwo składowanych ładunków oraz umożliwia właściwe naprowadzanie i centrowanie palet. Montaż szyny bezpośrednio wewnątrz poziomów regału wpływa dodatkowo na usztywnienie całej konstrukcji.

W jednym tunelu przechowywany jest zazwyczaj jeden SKU. Wózek widłowy wjeżdża bezpośrednio do tunelu (Drive-In), gdzie odkłada lub pobiera palety. Do obsługi systemu stosuje się wózki czołowe lub Reach Truck. Maszyny mogą zostać wyposażone w ogrzewaną kabinę do pracy w mroźni. Standardowe korytarze robocze oraz ciągi komunikacyjne zostają zredukowane do minimum.

Grupa WDX

Zalety regałów wjezdnych Drive-In

Regały wjezdne to tanie rozwiązanie w porównaniu do systemów cechujących się dużą gęstością składowania. Posiadamy bardzo bogate portfolio wdrożeń – oferujemy:

  • rozwiązania na miarę – istnieje wiele możliwości konfiguracji oraz doposażenia systemu. Regał wjezdny charakteryzuje bardzo duża nośność – ograniczeniem jest wytrzymałość palety oraz możliwości sprzętu dedykowanego do realizacji procesu. Wymiary szyny są regulowane co 50 mm, a wysokość ich poziomów co 75 mm.
  • najwyższy standard wykonania. Zastosowane powłoki wykończenia zależą od specyfiki danego procesu magazynowego – dostosowujemy rozwiązania dla podwyższonych norm BHP oraz wymagających warunków eksploatacyjnych.

Wycena systemu regałów wjezdnych Drive-In

Cena regałów wjezdnych jest wyższa niż standardowych regałów paletowych rzędowych. Należy pamiętać, że wyższe nakłady inwestycyjne przekładają się na duże zagęszczenie składowanych palet. Wycena systemu odbywa się na podstawie wytycznych projektowych i wynika bezpośrednio ze specyfiki Twojego procesu magazynowania.

O możliwościach zastosowania regałów Drive-In dowiesz się od eksperta WDX, który przeanalizuje wszystkie potrzeby Twojej aplikacji, a następnie zaproponuje optymalne, efektywne i ekonomiczne rozwiązanie.