Crown, amerykański producent wózków, zwiększył wydajność energetyczną swoich wózków paletowych serii WT 3000. Dzięki zwiększeniu efektywności wykorzystania baterii czas pracy wózków po jednym ładowaniu został zwiększony aż o 28%. Każdy dostarczony przez Crown wózek serii WT 3000 będzie od tej pory dostarczany z nową optymalizacją żywotności baterii.
Zgodnie z cyklem testowym VDI 2198 – uznanym standardem przemysłowym – nowe modele Crown WT 3000 działają znacząco dłużej na pojedynczym ładowaniu baterii przy zachowaniu takiej samej przepustowości palet. Czas pracy wózków wyposażonych w mechaniczny układ sterowniczy został zwiększony aż do 28%, a wózków wyposażonych w elektryczny układ sterowniczy o około 9%. Oznacza to mniej wymaganych cykli ładowania akumulatorów, zwiększenie dostępności wózków i ich wydajności. W zależności od zastosowania, takie zoptymalizowanie wydajności energetycznej oznacza również, że mniejsze i tańsze baterie mogą zostać wykorzystane do obsługi takiego samego nakładu pracy.
„Pozostajemy w ścisłej współpracy z naszymi klientami by obserwować i analizować rzeczywiste użytkowanie naszych produktów”, mówi Ken Dufford, wiceprezes Crown w Europie. „Pomaga nam to zidentyfikować obszary i funkcje z potencjałem do zoptymalizowania, co umożliwia nam dalsze podwyższanie wydajności naszych wózków. Zwiększenie wydajności energetycznej naszych wózków serii WT 3000 jest ważnym krokiem w kierunku pomagania klientom w zwiększeniu wydajności operacyjnej.”
Wózki paletowe Crown WT 3000 są zaprojektowane do intensywnej pracy na rampie i wysokiej przepustowości. Charakteryzuje je wysoka wydajność, niezawodność, trwałość i wyjątkowa ergonomia operatora. Seria zawiera modele o udźwigach do 2500 kilogramów. Klienci mają również możliwość wyboru pomiędzy mechanicznymi a elektronicznymi systemami sterowniczymi, jak również pomiędzy trzema różnymi konfiguracjami platform operatora. Wózki serii WT 3000 zdobyły liczne nagrody, włączając w to Universal Design Award 2012 oraz Design 4 Safety Award, zaprezentowane na IMHX 2013, głównych brytyjskich targach logistyki.